Omistaja-asiakas, ilmoittaudu mukaan syksyn hankintatilaisuuksiin!

Julkaistu:

19.06.2023

Järjestämme omistaja-asiakkaillemme syksyllä 2023 infoa ja koulutusta julkisista hankinnoista. Lue alta lisätiedot ja ilmoittaudu mukaan!

Maksuton infotilaisuus Tuomen yhteishankinnoista 4.10.2023 klo 12-13


Kerromme kilpailutukseen tulevista yhteishankinnoistamme, niiden hyödyistä, aikataulusta ja sitoumuskäytännöstä. Infoon osallistuminen ei edellytä olemaan mukana yhteishankinnoissamme. Ilmoittaudu 3.10.2023 mennessä täällä.

Webinaari: Dynaamiset hankintajärjestelmät (DPS) kansallisissa hankinnoissa ti 24.10.2023 klo 9-11.30

Hankintalaki antaa joustoa hankintamenettelyyn kansallisissa hankinnoissa, ml. liitteen E mukaiset hankinnat. Miten tätä joustoa voitaisiin paremmin soveltaa? Asiantuntijamme esittelee käytännön kilpailutusesimerkkien kautta, miten DPS:n periaatteita on mahdollista hyödyntää tehokkaasti. Webinaari on kohdennettu henkilöille, joille kilpailuttaminen on jo ainakin yleisellä tasolla tuttua. Ilmoittaudu 20.10.2023 mennessä täällä.

Lähetämme ennen koulutusta sähköpostiisi ennakkokyselyn. Kerro, missä osa-alueissa erityisesti haluat kehittyä ja mihin kysymyksiin toivot saavasi vastauksia.

Tietoa webinaareista

Webinaareihin voivat osallistua kaikki asiakasyhteisöissämme hankintojen parissa työskentelevät.
Koulutus järjestetään, mikäli osallistuvia henkilöitä ilmoittautuu vähintään viisi.

Hinnat:

Jos osanottajia on organisaatiosta
• 1-3, yhden webinaarin hinta on 200 € + alv 24 % / hlö.
• Seuraavilta 4-10 osallistujalta hinta on 170 € + alv 24 % / hlö.
• Jos osallistujia on yli 10, kunkin seuraavan osallistujan hinta on 120 € + alv 24 % / hlö.


Peruutusehdot:

Osallistuminen koulutuksiin on mahdollista peruuttaa kuluitta 14 vrk ennen tapahtuman alkua.
Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ilmoittautumisesta veloitamme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.

Esteen sattuessa paikan voi luovuttaa kollegalle.

Mikäli tapahtuma perutaan järjestäjän toimesta ja osallistumismaksu on jo maksettu, palautetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan osallistujan ilmoittamalle tilille.

Vahvistamme jokaisen tapahtuman toteutumisen erikseen lähempänä tapahtumaa sähköpostitse, pääsääntöisesti 7 vrk ennen webinaaria. Mikäli tapahtuma peruuntuu, Tuomi Logistiikka Oy ei korvaa osallistujan välillisiä kustannuksia.

Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Annika Minkkinen

Hankintapäällikkö

Sote-palveluhankinnat

040 623 7619

annika.minkkinen@tuomi.fi

LinkedIn